شعر - چیستم من؟ غرقه ی دریای عشق

چیستم من؟ غرقه ی دریای عشق

خسته ای وامانده در صحرای عشق


می پرست و دُردی آشامی صبور

واله و شوریده و شیدای عشق



قلب و روح و عمر و عقل و هوش را

جمله بربود از کفم یغمای عشق


حاجت مطرب چرا باشد؟ که من

مستم از موسیقی زیبای عشق


از بهشت و دوزخم اندیشه نیست

زانکه منزل شد مرا مأوای عشق


در نگاهم  ماه و پروین پست شد

چون بدیدم قامت رعنای عشق


من تمام عمر با شوق وصال

سرکشیدم جام جان افزای عشق


لیک اکنون ناتوان و بی قرار

گم شدم اندر بیابانهای عشق


می نوردم راه و هر دم بیشتر

می کِشد در خود مرا ژرفای عشق


تا قیامت بار هجرانم به دوش

"آسمانم"، رهروِ تنهای عشق

نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن نارضایـــــــتی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:00 http://degarmard2.blogsky.com

گمیم در کیستی خود....

نوشته شد...

خوانده شد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد